تجربه مجازی کار با گوشی های نوکیا

ساخت وبلاگ

یکی از بهترین راه ها برای شناخت یک گوشی تلفن‌ همراه این است که مدتی با آن کار کنید تا از نقاط ضعف و قوت آن مطلع شوید ولی معمولا این امکان همیشه فراهم نیست و شما فقط می‌توانید با پرس‌ و جو از منابع معتبر ، تنها با بخشی از امکانات آن آشنا شوید و یا این‌ که در لحظه خرید از فروشنده بخواهید که اگر یک نمونه روشن از گوشی دارد، آن‌را برای مدتی کوتاه در اختیار شما بگذارد. در این مطلب از سایت شاهد ما به شما آموزش خواهیم داد که چگونه بصورت مجازی با گوشی ها نوکیا کار کنید و از آنها شناخت پیدا کنید .

 نوکیا

این امر بسیار ضروری است چون یک کاربر ممکن است از نوع کار با منوهای گوشی، فضای نوشتن پیام‌ها و یا تنظیمات دوربین گوشی راضی نباشد و نتواند تا مدت‌ها این وضع را تحمل کند.

با این حال یک راه‌ حل جدید پیش روی شما وجود دارد که می‌تواند در نوع خود یک تجربه جدید و منحصر به‌ فرد باشد و به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید در یک فضای الکترونیکی با هر نوع یا مدل از گوشی‌های تلفن‌همراه کار کنید و از ریزترین جزئیات کاربری آن مطمئن شوید.

قصد داریم این اموزش را در اختیار شما قرار بدیم :

ابتدا وارد انجمن سایت نوکیا شده http://www.forum.nokia.com و صبر کنید تا صفحه کاملا لود شود.برای استفاده از ان شما باید در این سایت عضو بشید اگه عضوید که هیچ اگه نیستید اینجا اموزش اون رو میزاریم:

روی قسمت join forum Nokia در بالای صفحه سمت چپ کلیک کنید اطلاعات رو کامل پر کنین فقط یه نکته ایمیل رو درست وارد کنید چون برای تکمیل ثبت نام به اون نیاز دارید Location ایران را ساپورت میکنه نام کشور عزیزمان رو انتخاب کنید

گزینه Primary Role رو هم other انتخاب کنید تیک اخری رو هم بزنید و روی sign me up کلیک کرده چند لحظه بعد یه ایمیل از طرف نوکیا برای تکمیل ثبت نام میاد داخل اون رفته و با کلیک کردن روی گزینه اول ثبت نام خود را تکمیل کنید.

شما برای این کار نیاز به برنامه Java Runtime Environment که از اینجا میتونین اخرین ورژن این برنامه را دریافت و نصب کنید:

http://fs14.filehippo.com/6527/1e62335f46a149e8a2e94b0addf5cd12/jre-7u3-windows-i586.exe

حالا به صفحه اصلی انجمن نوکیا رفته روی گزینه Devices کلیک کنید بعد سه گزینه میاد روی گزینه Remote Device Access کلیک کنید در صفحه بعد برای بار دوم روی همون کزینه ریموت کلیک کنید حالا لیست بیشتر گوشی های نوکیا رو مشاهده میکنید.

هر گوشی که خواستید روی اون کلیک کنید زمان مورد نظر رو که میخواهید با گوشی کار کنید رو انتخاب کنید البته بیشتر از سه ساعت نمیتونین با اون کار کنین روی گزینه استارت کلیک کنید صبر کنید تا برنامه java بالا بیاد ومنوی گوشی که اومد میتونید با اون کار کنید حتی برنامه نصب کنین و غیره ….

نکته دیگه این هست این که اگه میخواین برنامه یا هر چیز دیگه داخل گوشی بریزین یا از گوشی به کامپیوتر روی گزینه manage file کلیک کنین و کار انتقال داده ها رو با اون انجام بدید.

هر چه سرعت اینترنت شما بالا تر باشه سرعت کار کردن با گوشی هم بالا تره !





 

دانلود دانلود...
ما را در سایت دانلود دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شاهد shaheb بازدید : 515 تاريخ : جمعه 12 آبان 1391 ساعت: 15:12