انواع گدا +عکس

ساخت وبلاگ
گدای خزنده : حتما” این گداها را دیده اید که معمولا” کفش بدست کرده اند ؛ آدم با دیدن آنها میفهمه که پا داشتن چه نعمتیه و بشکرانه این نعمت دست به جیب میکند

انواع گدا + کاریکاتور

گدای دمنده: این نوعشان که حتما”دیده اید سر چها راه ها چه ماشین داشته باشید چه از تاکسی استفاده کنید ، وقتی تو عالم خودتی فکر بدهیات یهو چشات میسوزن و نفست بند میاد و حالت تهوع بهت دست میده و دیگه جائی را نمیبینی ، اولش فکر میکنی امریکا و یا اسرائیل بمب اتم زدند ؛ این صدائی که میشنوی مربوط به فرشته ها هست که دارند روحت را به ابدیت میبرند ولی ناگهان متوجه میشی چه اشتباهی کردی چون طرف داره میگه خدا جد و آبادت رو زنده کنه ، خدا زنت رو واست ببخشه (منکه هر گدائی همچین دعائی بکنه در حقم پولش که نمیدم بماند داد و بیداد هم سرش میکنم) اینجا منجی شما راهنمائی و رانندگیه با چراغ سبزش.

انواع گدا + کاریکاتور

گدای رونده: این سری گداها هم به تور همتون خوردن که کمی پول در حد ۲۰-۳۰ هزار تومن برای سفرشون لازم داشتند تا به خونه رفته و در کانون گرم خانواده باشند.

انواع گدا + کاریکاتور

گدای لمنده: که در همه جای سطح شهر لم داده اند.

انواع گدا + کاریکاتور

گدای شرمنده : این مدل گدا همان هائی هستند که بین دو تا ده آپارتمان در سطح شهر دارند و مرتبا” یاد آوری میکنند که شرمنده زن و بچتون نشید.

انواع گدا + کاریکاتور

گدای چسبنده : مشابه این گدا در سر چهار راه ها نیز دیده شده اند ، همان هائی که آنچنان التماس میکنند برای خرید یک آدامس یا بیسکوئیت که جگر آدم کباب میشود.
وقتی قیمت آدامس را میپرسی با خونسردی میگن ۲۰۰۰ تومن ؛ حتی اگر مواد اولیه از کره ماه آورده باشند این مبلغ قیمت محصولش نیست.

انواع گدا + کاریکاتور

گدای بازنده : این مدل گدا ها هم معمولا” کلی مدارک نشونتون میدهند که من مدیر عامل فلان بانک بودم و فلان شرکت چند ملیتی مال من بوده ولی امان از رفیق بد که فقط این بچه را ، آن هم چون ۲۴ نوع سرطان بدخیم داره از چنگم در نیاورده ؛ ترا بخدا یک کمکی کن تا این بچه عمل بشه
البته راست میگه بنده خدا ، ولی پول عمل بابای بچه

انواع گدا + کاریکاتور

گدای مرضنده: که دست یا پاشون تو گچه ؛ این نوع گداها نژاد خیلی قدیمی دارند ؛ دانشمندان چند مدل از فسیل آنها رو که مربوط به ۴۷۰٫۰۰۰ سال قبل میشوند را کشف کردند که در حال گدائی بوده اند ؛ البته چند نوع هم فسیل کشف شده که مربوط به طوفان نوح میشوند.

انواع گدا + کاریکاتور

گدای نویسنده : از پدیده های قرن بیستم هست که سرگذشتی تلخ تر از قوم یاجوج و ماموج داشته و بسیار اشخاص با آبرو و شرافتمندی هستند که همیشه سر به زیرند.

انواع گدا + کاریکاتور

گدای خلاق: که معمولا” یک قدم از شما پیش هستند و در همه جا یافت میشوند

انواع گدا + کاریکاتور

گدای دیجیتال الکترونیک متمدن : که با اینترنت و کارت اعتباری سر و کار دارند.

انواع گدا + کاریکاتور

گدای عربنده : گداهائی هستند که مرتب دارند عربده میکشند و گاهی در کوچه خیابان از بعضی خواستگاری می کنند.

انواع گدا + کاریکاتور

گدای شرافتمند: جزو اصیل ترین گداهای شناخته شده دسته بندی شده اند و انواع آنها در سراسر کره زمین یافت میشوند ، بیش از یک میلیون نوع از آنها تا کنون شناساسائی شده اند.

انواع گدا + کاریکاتور

این دسته گداها جزو دسته هنرپیشه های سینما و تلویزیون هستند و با وجودی که تعدادشون بسیار زیاده ولی کمتر قابل شناسائی هستند.
این هم به دلیل تخصص فوق العاده آنها در هنر پیشگیه.شما هم اگر نوعی از گدا را کشف کرده اید اعلام کنید تا در اتحادیه در حال راه اندازی ، آن دسته هم شناسائی شود ….. !!!
دانلود دانلود...
ما را در سایت دانلود دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شاهد shaheb بازدید : 1089 تاريخ : جمعه 26 آبان 1391 ساعت: 13:30